FAQ - Najčešća pitanja

Pitanja o reklamaciji i povratu robe

Kako trebam postupiti pri reklamaciji robe?

  • U slučaju da želite reklamirati robu, kliknite na sljedeći link, na kojem ćete pronaći sve potrebne informacije: Reklamacije i povrat robe.
  • Roba koja se ne podudara s Vašom narudžbom bilo bojom ili na bilo koji drugi način, ili je oštećena, neispravna, nepotpuna i želite je reklamirati, ne sastavljajte niti na nju na bilo koji način mehanički ne utječite!

Kako trebam postupiti pri povratu robe?

  • U slučaju da trebate vratiti pošiljku, kliknite na sljedeći link, na kojem ćete pronaći sve potrebne informacije: Reklamacije i povrat robe.

Kako trebam postupiti u slučaju da mi je dostavljena nepotpuna pošiljka ili pogrešan proizvod?

  • U slučaju da Vam je dostavljena nepotpuna narudžba, odmah nas kontaktirajte na info@wilsondo.hr.
  • Trudit ćemo se riješiti nastalu situaciju što je brže moguće na Vaše zadovoljstvo.

Je li moguće vratiti robu izrađenu po narudžbi?

  • Budući da roba izrađena po narudžbi ne predstavlja standardnu ponudu i na nju se primjenjuju posebni uvjeti prema zakonu nije moguće vratiti je.
  • Narudžbu s robom po narudžbi možete stornirati do 48 sati od izvršenja narudžbe.
  • Cijelu uplatu za robu po narudžbi potrebno je platiti unaprijed.

Pitanja o plaćanju robe

Na koji način mogu platiti za robu?

  • Nudimo Vam nekoliko mogućnosti plaćanja. Sve načine plaćanja možete pronaći na sljedećem linku: Dostava i plaćanje.

Mogu li kupiti robu na rate?

  • Plaćanje robe na rate pripremamo, za sada ovu mogućnost ne nudimo.

Zašto mi ne šaljete robu naručenu po narudžbi - pouzećem? Zašto je potrebno za robu po narudžbi platiti unaprijed?

  • Za robu po narudžbi potrebno je platiti cijelu uplatu za robu unaprijed i takvu narudžbu možete stornirati najkasnije do 48 h.
  • Budući da roba izrađena po narudžbi ne predstavlja standardnu ponudu i na nju se primjenjuju posebni uvjeti prema zakonu nije moguće je vratiti.

Bojim se platiti za robu unaprijed. Mogu li vam vjerovati?

Pitanja o dostavi robe

Hoćete li me obavijestiti o dostavi?

  • O dostavi robe ćemo Vas unaprijed obavijestiti.
  • Ako vam termin dostave ne odgovara, dogovorite s nama ili s kurirskom službom zamjenski termin.

Imam propušten poziv od vas / Primio sam SMS da ćete mi dostaviti robu. Trebam li na to odgovoriti?

  • Da, to je važno. Ako vas nismo zatekli, molimo vas da nam odgovorite ili nas nazovete natrag. Kada nam potvrdite da ćete u to vrijeme biti na mjestu i preuzeti robu, stavit ćemo je na dostavu i već se možete radovati.
  • Ako ne odgovorite na SMS ili naš poziv, produžit će vam se vrijeme dostave - roba se naime ne može poslati i mi ćemo vas ponovno kontaktirati u vezi dostave za nekoliko dana.

Možete li mi dostaviti robu u određeno vrijeme?

  • Nažalost, ne. Ako znate da u vrijeme kada vam treba biti dostavljena pošiljka nećete biti na adresi dostave, zamolite drugu osobu koju ste odredili da preuzme robu.
  • Kako bi za vas dostava bila povoljna i prije svega sigurna, veliku i tešku robu šaljemo putem naših vozača, koji imaju pažljivo osmišljen plan dostave kojeg se moraju pridržavati.

Roba koju smo odabrali je na stanju. Zašto mi je ne pošaljete odmah?

  • Veliku i tešku robu dostavljamo vlastitim prijevozom, zahvaljujući čemu možemo jamčiti sigurnu dostavu po povoljnoj cijeni.
  • Naši vozači imaju pažljivo osmišljen plan dostave kojeg se pridržavaju.
  • Roba na stanju je stoga standardno dostavljena u roku od 7 radnih dana od unosa narudžbe.
  • Više o vremenu dostave možete pročitati na sljedećem linku: Vrijeme dostave.

Pitanja o prijevozu i isporuci robe

Koja je cijena prijevoza?

  • Cijena prijevoza ovisi o težini robe i vrijednosti narudžbe.
  • Sustav cijenu za prijevoz preračunava i prikazuje automatski.
  • Više informacija o prijevozu i plaćanju možete pronaći na sljedećem linku: Dostava i plaćanje.

Nudite li mogućnost besplatne dostave?

  • Da. Kod narudžbe već od 169 EUR Vaša će pošiljka biti dostavljena BESPLATNO.

Možete li mi poslati robu na našu poštu?

  • Ovu mogućnost prijevoza ne nudimo.
  • Možete međutim odabrati prijevoz kurirskom službom ili iskoristiti osobno preuzimanje na adresi Zemianska Dedina 75, 027 43