FAQ - Najčešća pitanja
Pitanja o reklamaciji i povratu robe
Kako trebam postupiti pri reklamaciji robe?
- U slučaju da želite reklamirati robu, kliknite na sljedeći link, na kojem ćete pronaći sve potrebne informacije: Reklamacije i povrat robe.
- Roba koja se ne podudara s Vašom narudžbom bilo bojom ili na bilo koji drugi način, ili je oštećena, neispravna, nepotpuna i želite je reklamirati, ne sastavljajte niti na nju na bilo koji način mehanički ne utječite!
Kako trebam postupiti pri povratu robe?
- U slučaju da trebate vratiti pošiljku, kliknite na sljedeći link, na kojem ćete pronaći sve potrebne informacije: Reklamacije i povrat robe.
Kako trebam postupiti u slučaju da mi je dostavljena nepotpuna pošiljka ili pogrešan proizvod?
- U slučaju da Vam je dostavljena nepotpuna narudžba, odmah nas kontaktirajte na info@wilsondo.hr.
- Trudit ćemo se riješiti nastalu situaciju što je brže moguće na Vaše zadovoljstvo.
Je li moguće vratiti robu izrađenu po narudžbi?
- Budući da roba izrađena po narudžbi ne predstavlja standardnu ponudu i na nju se primjenjuju posebni uvjeti prema zakonu nije moguće vratiti je.
- Narudžbu s robom po narudžbi možete stornirati do 48 sati od izvršenja narudžbe.
- Cijelu uplatu za robu po narudžbi potrebno je platiti unaprijed.
Pitanja o plaćanju robe
Na koji način mogu platiti za robu?
- Nudimo Vam nekoliko mogućnosti plaćanja. Sve načine plaćanja možete pronaći na sljedećem linku: Dostava i plaćanje.
Mogu li kupiti robu na rate?
- Plaćanje robe na rate pripremamo, za sada ovu mogućnost ne nudimo.
Zašto mi ne šaljete robu naručenu po narudžbi - pouzećem? Zašto je potrebno za robu po narudžbi platiti unaprijed?
- Za robu po narudžbi potrebno je platiti cijelu uplatu za robu unaprijed i takvu narudžbu možete stornirati najkasnije do 48 h.
- Budući da roba izrađena po narudžbi ne predstavlja standardnu ponudu i na nju se primjenjuju posebni uvjeti prema zakonu nije moguće je vratiti.
Bojim se platiti za robu unaprijed. Mogu li vam vjerovati?
- Nismo nikakvi početnici. Na slovačkom i mađarskom tržištu djelujemo od 2011. godine.
- Vodimo nekoliko e-trgovina: detskapostel.com, ja-a-matrac.sk, poschodovky.sk, poschodovapostel.com, najlacnejsietrampoliny.sk, detskepostielky.com, babaagyak.hu, emeletes-agyak.hu, matrac-es-en.hu.
- Za 10 godina poslovanja smo od naših kupaca prikupili brojne recenzije i ocjene, koje možete pročitati na Heureka, Google i Facebooku.
- Neke od njih možete pronaći i na sljedećem linku: Recenzije Wilsondo.
Pitanja o dostavi robe
Hoćete li me obavijestiti o dostavi?
- O dostavi robe ćemo Vas unaprijed obavijestiti.
- Ako vam termin dostave ne odgovara, dogovorite s nama ili s kurirskom službom zamjenski termin.
Imam propušten poziv od vas / Primio sam SMS da ćete mi dostaviti robu. Trebam li na to odgovoriti?
- Da, to je važno. Ako vas nismo zatekli, molimo vas da nam odgovorite ili nas nazovete natrag. Kada nam potvrdite da ćete u to vrijeme biti na mjestu i preuzeti robu, stavit ćemo je na dostavu i već se možete radovati.
- Ako ne odgovorite na SMS ili naš poziv, produžit će vam se vrijeme dostave - roba se naime ne može poslati i mi ćemo vas ponovno kontaktirati u vezi dostave za nekoliko dana.
Možete li mi dostaviti robu u određeno vrijeme?
- Nažalost, ne. Ako znate da u vrijeme kada vam treba biti dostavljena pošiljka nećete biti na adresi dostave, zamolite drugu osobu koju ste odredili da preuzme robu.
- Kako bi za vas dostava bila povoljna i prije svega sigurna, veliku i tešku robu šaljemo putem naših vozača, koji imaju pažljivo osmišljen plan dostave kojeg se moraju pridržavati.
Roba koju smo odabrali je na stanju. Zašto mi je ne pošaljete odmah?
- Veliku i tešku robu dostavljamo vlastitim prijevozom, zahvaljujući čemu možemo jamčiti sigurnu dostavu po povoljnoj cijeni.
- Naši vozači imaju pažljivo osmišljen plan dostave kojeg se pridržavaju.
- Roba na stanju je stoga standardno dostavljena u roku od 7 radnih dana od unosa narudžbe.
- Više o vremenu dostave možete pročitati na sljedećem linku: Vrijeme dostave.
Pitanja o prijevozu i isporuci robe
Koja je cijena prijevoza?
- Cijena prijevoza ovisi o težini robe i vrijednosti narudžbe.
- Sustav cijenu za prijevoz preračunava i prikazuje automatski.
- Više informacija o prijevozu i plaćanju možete pronaći na sljedećem linku: Dostava i plaćanje.
Nudite li mogućnost besplatne dostave?
- Da. Kod narudžbe već od 169 EUR Vaša će pošiljka biti dostavljena BESPLATNO.
Možete li mi poslati robu na našu poštu?
- Ovu mogućnost prijevoza ne nudimo.
- Možete međutim odabrati prijevoz kurirskom službom ili iskoristiti osobno preuzimanje na adresi Zemianska Dedina 75, 027 43