Reklamacije i povrat robe
Detaljan opis procesa reklamacije ili povrata robe možete pronaći u našim uvjetima poslovanja. Žao nam je što ste iz određenog razloga prisiljeni reklamirati ili vratiti robu. Potpuno smo vam na raspolaganju kako bi se slučaj riješio u najkraćem mogućem roku na obostrano zadovoljstvo.
Prvi korak je što detaljnije ispuniti sljedeći obrazac. Nakon toga ćemo vas kontaktirati i obavijestiti o daljnjem postupku. Koristimo uslugu Retino, zahvaljujući kojoj ćete imati proces reklamacije, povrata ili zamjene pod kontrolom od samog početka do kraja.
Roba koja se ne podudara s vašom narudžbom, bilo bojom ili na bilo koji drugi način, ili je oštećena, neispravna ili nepotpuna, ne skladištite niti je na bilo koji način mehanički ne prilagođavajte. Ako se greškom dogodilo da vam nije isporučena kompletna narudžba (nedostaje kutija, nedostaje proizvod, pogrešan proizvod) ili je došlo do druge pogreške (npr. jedna od kutija je druge boje), odmah nas kontaktirajte slanjem reklamacijskog obrasca i priloženjem potrebne fotodokumentacije. Vašim slučajem ćemo se baviti u najkraćem mogućem roku i riješiti situaciju.
Reklamacije i povrat robe
Adresa za povrat robe:
- Expandeco - Wilsondo,
Božidara Adžije 23/2,
10000 Zagreb,
Hrvatska - Osobni povrat nije moguć. Adresa naime nije sjedište niti skladište tvrtke.